Over ons Beoordelingen

Beoordelingen

21310 klanten beoordelen ons met een 8.9 / 10

Reviews worden verzameld door onze reviewpartner Kiyoh. Lees hier meer over het reviewbeleid van Kiyoh.

8.9/10

  • Niet 100%
    Mooie shirts, maar jammer dat er toch 7% elasthan in zit, een materiaal waar ik slecht tegen kan.
    Corneel
    6
  • Top ondergoed!
    Met dit warme weer is het bamboe ondergoed erg prettig! Snelle levering en mooi verpakt. Aanrader!
    Carola
    10
  • Goede kwaliteit, snel geleverd!
    Blij dat ik dit ondergoed geprobeerd heb. Wat een fijne pasvorm en goed ademend materiaal! De levering was zoals beloofd en ging lekker makkelijk door de brievenbus (in mijn geval.) top!
    Daniël Vreugdenhil
    Bedankt voor je enthousiaste review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de pasvorm en het ademende materiaal van ons ondergoed. Fijn ook dat de levering soepel is verlopen en het pakketje gewoon door de brievenbus paste. Bedankt voor je mooie woorden en je aanbeveling. We wensen je veel draagplezier en zien je graag nog eens terug! Groetjes Tygo
    9
  • Goede kwaliteit goede service
    Goede kwaliteit en supergoede service mocht er toch iets mis zijn gegaan. Top.
    John
    Bedankt voor je mooie review, John! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten én onze service. Natuurlijk kan er weleens iets misgaan, maar we vinden het belangrijk om dat snel en goed op te lossen. Geweldig dat je dat zo hebt ervaren. Bedankt voor je vertrouwen en je aanbeveling. We hopen je snel weer terug te zien! Groetjes Tygo
    10
  • Een tevreden klant.
    Tevreden , goede kwaliteit en pasvorm.
    Christine
    Hi Christine, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Dank je wel voor je mooie review :) We waarderen het enorm dat je de kwaliteit en pasvorm zo goed ervaart. Hopelijk tot een volgende keer! <3 Groetjes, Chalisa
    10
  • Super
    Voelt heerlijk aan en draagt lekker
    Linda
    Hi Linda, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je mooie review :) We hopen dat je er nog lang plezier van hebt en zien je graag weer terug! Groetjes, Chalisa
    10
  • kwaliteit produkt en snelle levering
    ik ben fan!
    ceetje
    Bedankt voor je enthousiaste review! Wat leuk om te horen dat je fan bent van onze producten. Fijn dat zowel de kwaliteit als de snelle levering goed bevallen. Daar worden wij blij van! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Fijne webstore
    Aanbod is goed, de kleding zit supper lekker en voelt heel stevig en kwalitatief goed. Ben blij met duurzamere keuzes. Allszins de moeite waard.
    Omar Brunt
    Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en dat de kleding zo comfortabel aanvoelt. Geweldig dat je ook de kwaliteit en de duurzamere keuze waardeert. Veel draagplezier gewenst! Met hartelijke groet, Tygo
    9
  • Zitten heerlijk!
    Goede en snelle service.
    Adriaan
    Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en hopen je snel weer terug te zien. Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Gratis onderbroek is een leuke geste, maar toch niet voor mij…
    Dank voor de gratis boxer. Ik heb er al eens eerder een paar gehad. Ik draag verschillend ondergoed, o.a. Under Armour. Maar L is groot genoeg voor me maar die van jullie vallen klein. Daarnaast, en da’s een wat intiem detail, vind ik dat er weinig “ruimte” in zit. En dat heb ik ook zeker niet nodig, daarom zou het fijn zijn als er wat meer voorgevormd zou zijn. Het zit erg strak en voor mij oncomfortabel. Een beetje (veel) meer lucht daar zou mij misschien overhalen nog eens wat te kopen. Voor nu niet…
    Menno
    Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide feedback. Jammer om te horen dat de pasvorm van onze boxers niet aansluit bij jouw voorkeuren. We begrijpen dat voldoende ruimte en draagcomfort erg belangrijk zijn en waarderen het dat je zo duidelijk beschrijft waar het voor jou aan ontbreekt. Je opmerkingen over de maatvoering en de pasvorm nemen we mee in onze evaluaties. Fijn dat je de gratis boxer toch een leuke geste vond, ook al bleek het product uiteindelijk niet de juiste match voor je. Met hartelijke groet, Tygo
    6
  • Zit goed, slijt snel
    Ze zitten echt heerlijk. Echter bij 1e keer wassen, doe ik altijd bij nieuwe strings/hipsters, gingen de randen aan de onderkant al rafelen. Dar is het enige wat minder 2qa
    Velthove
    Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de strings/hipsters zo comfortabel zitten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de randen al na de eerste wasbeurt gaan rafelen. We nemen contact met je op om dit verder te bekijken en samen tot een passende oplossing te komen. Met hartelijke groet, Tygo
    5
  • Mooie vorm en zit erg goed en comfortabel
    Mooie vorm en zit erg goed en comfortabel
    Gerben
    Bedankt voor je fijne review! Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de pasvorm en het draagcomfort. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Snelle service en hele fijne producten
    Voor het eerst Bamboo Basics geprobeerd en ik ben fan! Het voelt lekker droog op warme dagen.
    Nikki
    Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je Bamboo Basics voor het eerst hebt geprobeerd en direct fan bent geworden. Fijn dat je het comfort en het droge gevoel op warme dagen zo waardeert. Veel draagplezier gewenst! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Heerlijke kleding
    Zowel onderbroeken als shirts zijn heerlijk zacht, mooi verpakt en vlot verzonden
    J
    Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat zowel de onderbroeken als de shirts zo goed bevallen. Leuk dat je ook de verpakking en snelle verzending waardeert. Veel draagplezier gewenst! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Fijne kleding, goede service
    Blij met de bamboo T-Shirts ! Bij een tweede bestelling ging het mis bij PostNl, maar dat is uitstekend opgelost door Bamboo Basics.
    Arne
    Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de bamboe T-shirts. Jammer dat er iets misging tijdens de bezorging, maar goed om te lezen dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Veel draagplezier gewenst! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • De Bamboo Basic heeft een mooie uitstraling
    Mijn ervaring hiermee is nog moeilijk te beschrijven, daar we ze nog maar net hebben besteld. Maar de eerste indruk en het draag comfort is super goed.
    Annemie Markusse
    Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te horen dat je een goede eerste indruk hebt van Bamboo Basics en dat het draagcomfort als prettig wordt ervaren. We hopen dat je er nog veel plezier van zult hebben bij verder gebruik. Mocht je in de toekomst nog vragen of feedback hebben, dan horen we het graag. Groetjes Iris
    8
  • Besteld en snel geleverd gekregen
    Bestelling werd snel geleverd
    André
    Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is en dat alles goed is verlopen. We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen. Groetjes Iris
    10
  • Fijn product
    Zeer zacht aan het lichaam, fijne kwaliteit en koelt inderdaad goed af. Vroeger droeg ik katoen en dit is echt een upgrade. Had verwacht dat ze wat sneller zouden drogen, maar ik steek ze dus niet in de droogkast. Wel leuk; de t-shirts drogen bijna kreukvrij en je kan ze zo aandoen…
    Sven
    Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je de zachtheid, kwaliteit en het verkoelende effect van onze producten zo waardeert. Leuk dat de overstap van katoen naar Bamboo zo goed bevalt en dat de T-shirts bijna kreukvrij drogen. Veel draagplezier gewenst! Met hartelijke groet, Tygo
    9
  • Top kwaliteit en snelle levering. En erg goed geholpen met een zending door Romy vd klantenservice
    Top kwaliteit en snelle levering. En erg goed geholpen met een zending door Romy vd klantenservice
    Peter
    Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit, de snelle levering en de service. We geven je compliment aan Romy met veel plezier door. Veel draagplezier en graag tot een volgende keer! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Zeer goed en efficient geholpen na zoekraken pakket
    Ik heb op verzoek van mijn zus in Kameroen Bamboo Basics ondergoed gekocht op de site. Bamboo Basics is erg aan te raden voor de tropen, zei ze. De zending raakte evenwel kwijt onderweg naar mij, in handen van de transporteur. Iris van de klantenservice handelde het zeer efficient en vriendelijk af: Er werd een nieuwe zending door haar aangemaakt die dit keer niet naar het afhaal punt gaat, maar zoals zij voorstelde, naar mijn huisadres voor grotere zekerheid. Hulde aan Iris.
    Jaap Kok
    Bedankt voor je uitgebreide en mooie review! Wat vervelend dat het pakket zoekraakte, maar fijn om te horen dat Iris je snel en vriendelijk heeft kunnen helpen en samen tot een goede oplossing is gekomen. We geven je complimenten zeker aan haar door en wensen je zus veel draagplezier met de Bamboo Basics producten! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Superrrrrrrr
    Echt super in alles klantenservice Romy top. Verpakking top. Snelle verzending heel blij mee . En echt goed product. Ik was bang dat de bh top te slap zou zijn voor mijn borsten maar voor mij zijn ze super comfortabel. Kom zeker terug
    Mirjam
    Bedankt voor deze geweldige review! Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, de snelle verzending en natuurlijk het product. Extra leuk dat de bh top je positief heeft verrast en zo comfortabel zit. We geven je mooie compliment aan Romy zeker door en kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen! Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Bamboe basics heeft zoveel draagcomfort dat ik het iedereen wil aanbevelen
    seamless briefs zijn zo fijn om te dragen. het is heel zacht en geeft veel comfort
    Marjolein
    Bedankt voor je enthousiaste review! Wat fijn om te horen dat onze seamless briefs zoveel draagcomfort bieden en zo zacht aanvoelen. Geweldig dat je ze met zoveel plezier draagt én aan anderen wilt aanbevelen. Met hartelijke groet, Tygo
    10
  • Werd keurig en snel geleverd
    Eerste ervaring is goed. Maar....hoe blijft het product na ...tig wasbeurten
    Kees
    Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je eerste ervaring positief is en dat de levering keurig en snel verliep. We hebben er vertrouwen in dat je ook na veel wasbeurten van de kwaliteit kunt blijven genieten en wensen je veel draagplezier. Met hartelijke groet, Tygo
    7
  • Mijn favoriete webshop voor basics
    Ik koop al een paar jaar mijn basics bij deze webshop, omdat ik bamboe heerlijk vind zitten en de levering altijd snel is.
    Lisa
    Bedankt voor je mooie review en je vertrouwen door de jaren heen! Wat geweldig om te horen dat Bamboo Basics jouw favoriet is en dat je tevreden bent over onze snelle levering. We hopen je nog lang van de fijne basics te mogen voorzien. Met hartelijke groet, Tygo
    9

21310 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.9/10

Bekijk alle reviews op Kiyoh