Stapelen korting! Stapelen korting!

Onze beoordelingen

8.9 18078 beoordelingen Laatste beoordeling: 1 dag geleden
8

Heerlijke pasvorm

Prima afwikkeling, goede pasvorm
- Winterswijk
10

Fijn en zacht ondergoed

Het is zoals het beschreven wordt, fijne en zachte onderkleding.

Reactie van het bedrijf

Bedankt Rita voor jouw review. Wat fijn dat je jouw ervaring deelt met anderen. Groetjes Esmee

- Kerkdriel
10

Superzacht en mooi!

Prachtig deze strings van Bamboo basics. Superzacht, mooie kleur en ze blijven mooi!

Reactie van het bedrijf

Bedankt Laurie voor jouw review! Groetjes Esmee

- Gouda
8

Top

Nadat ik de seamless met pijpjes in m had besteld maar die bleken toch groter uit te vallen dan ik dacht. Na telefonisch overleg hebben ze mij s gestuurd waar ik super blij mee ben . Zachte stof en net een pijpje maakt hem top ,,,,,,,,,

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Tineke, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen! Groetjes Esmee

- Nijmegen
10

goede vlotte levering

goede kwaliteit en vlotte levering

Reactie van het bedrijf

Bedankt Ton! Groetjes Esmee

- Boskoop
8

Dikke prima

Snelle levering, goede kwaliteit en dito pasvorm

Reactie van het bedrijf

Hi Peter, bedankt voor jouw review. Wat een mooi cijfer geef je ons! Groetjes Esmee

- Dordrecht
10

Zit heerlijk

Goede kwaliteit, prettig dragen

Reactie van het bedrijf

Bedankt Ad. Fijn weekend gewenst! Groetjes Esmee

- Dronten
10

Beter laat, dan nooit…

2 Setjes t-shirtjes (korte mouw) besteld. In wit en in navy blue. Snelle levering. Goed verpakt. Een heerlijke ervaring. Fijn materiaal. Past als een handschoen. Ik ben een blijvende happy customer. Absolute aanrader.

Reactie van het bedrijf

Bedankt Annemie voor jouw uitgebreide review. Wat een top cijfer! Groetjes Esmee

- Venlo
10

Prima

Prima

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw review Suzan. Geniet van het weekend! Groetjes Esmee

- Drachten
10

heel fijn ondergoed, zacht, elastisch en stevig tegelijkertijd

heel fijn ondergoed, zacht, elastisch en stevig tegelijkertijd

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Marie, bedankt voor jouw review. Groetjes Esmee

- Herwijnen
10

Top

Heel fiin ondergoed, wil niet meer anders

Reactie van het bedrijf

Wij ook niet! <3 Groetjes Esmee

- Enschede
10

Super

Voor mijn dochter besteld. Voelt heerlijk zacht aan en zit comfortabel

Reactie van het bedrijf

Hi Loïs, bedankt voor jouw review. Wat een top cijfer! Groetjes Esmee

- Almelo
8

heerlijk ondergoed, zacht en slijtvast

Mijn advies zou wel zijn om ze ook per stuk te verkopen. Ik vind bijv. deze slips niet goed zitten. Dan ben ook meteen het geld voor 3 stuks kwijt. Is me al eerder overkomen met slipstream. Ik kan ze toch moeilijk retourneren...

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, bedankt voor jouw review. Ik ga jouw feedback intern doorzetten, bedankt! Groetjes Esmee

- utrecht
9

Top !!

Ik draag al jaren ondergoed van Bamboe Basics ✅ wil niet anders

Reactie van het bedrijf

Hi Gert, bedankt voor jouw review. Wat een mooi cijfer! Groetjes Esmee

- Leersum
9

Prima snelle service en levering

Prima snelle service en levering

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor jouw mooie review, Cees! Fijn dat je tevreden bent, veel plezier van je bestelling. Groetjes, Tessa

- Krommenie
10

Geweldig

Hele fijne aaibare slipstream van SUPER kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Wauw, wat een mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, veel plezier van je bestelling =) Groetjes, Tessa

- Vaals
8

kwaliteit en vlot besteld

goede kwaliteit, blijft erg mooi na diverse wasbeurten.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen, dat is ook zeker de bedoeling natuurlijk. Ik wens je veel plezier van je bestelling! Groetjes, Tessa

- Amersfoort
10

Fijn ondergoed!

Snelle levering. En draagt comfortabel.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen Marcel =) Bedankt voor jouw mooie cijfer. Veel plezier van je bestelling! Groetjes, Tessa

- Sint Anthonis
8

Levering snel, kwaliteit goed, zit zoals beschreven

Vraag klantenservice via whatsapp wordt niet beantwoord.

Reactie van het bedrijf

Hi Monique, Bedankt voor jouw eerlijke review. Wat vervelend dat je geen reactie hebt mogen ontvangen. Onze appjes horen zo snel mogelijk beantwoord te worden maar we kampen helaas weleens met wat storingen hierin. Onze excuses hiervoor. Wanneer we nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik het graag. Groetjes, Tessa

- Alkmaar
10

Mijn favoriete ondergoed

Zacht, comfortabel, goede pasvorm. Ik draag geen ander ondergoed meer.

Reactie van het bedrijf

Hi Carla, Wat een mooie review heb jij achtergelaten. Bedankt daarvoor! Leuk dat je fan bent geworden van ons ondergoed =) Groetjes, Tessa

- Ede
8

Heel comfortabel, wel ruimte voor verbetering.

BH: de schouderbanden glijden constant naar beneden. Het zou handig zijn als op de rug gekruiste bandjes ertussen waren aangebracht om dit te voorkomen. Slips: bij een super slank model (wat ik niet ben) stond vermeld dat zij de L droeg, daarom koos ik de XL, maar in de praktijk zit dit te ruim naar mijn zin.

Reactie van het bedrijf

Hi Veronica, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met anderen te delen. Groetjes Esmee

- Moliéres
10

Prettig voelt aan als tweede huid

Zit lekker en knelt niet heerlijk .

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Louisa, wat een top cijfer, dat doet ons goed! Groetjes Esmee

- Echt
8

Beste ondergoed wat ik ooit heb gedragen

Ben al eerder drager van bamboo ondergoed large Bij de nieuwe bestelling large, lijkt de maat kleiner

Reactie van het bedrijf

Hi Kathelyne, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze producten. Groetjes Esmee

- Oudenaarde
8

Draagt heel prettig. Heerlijk luchtig.

Was zo in de brievenbus. De corrigerende boxershort voor vrouwen, maat m, is net iets te kort voor mij. Ik heb maat M voor bovenbenen maar mijn taille is L. Komt door de leeftijd. De gewone boxershort zit prima. Heerlijk luchtig.

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Carla, bedankt voor jouw review en jouw feedback. Dat helpt ons onze service te doen verbeteren! Groetjes Esmee

- Amsterdam
10

In mijn nopjes met Bamboo Basics

Lekker zacht ,mooi materiaal! Prachtig verpakt! Snel in huis!

Reactie van het bedrijf

Hi Henriëtte, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat dat je zo tevreden bent over onze service en ons beoordeeld met het cijfer 10! Groetjes Esmee

- Uithuizermeeden
10

zitten gewoon goed

ze zitten gewoon goed

Reactie van het bedrijf

Dat is zeer fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review en veel plezier met jouw kleding. Groetjes Tygo

- Andel
9

Top

De strings zitten goed en blijven goed zitten bij intensief sporten. Ze zijn onzichtbaar onder de legging

Reactie van het bedrijf

Wat top om te horen dat ze ze comfortabel zitten, ook tijdens het sporten! Bedankt voor de mooie review en veel sportplezier gewenst met het Bamboo ondergoed. Groetjes Tygo

- Muiden
10

Nog nooit zulk fijn luchtig ondergoed gehad

Geen last meer van te weinig ademend zoals bij synthetisch ondergoed maar wel de voordelen van het draagcomfort. Zit echt heerlijk.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen dat je jouw nieuwe merk hebt gevonden. Ontzettend veel plezier gewenst met jouw bestelling en bedankt voor jouw mooie review. Groetjes Tygo

- Delft
10

fantastische service en fijn product.

Ik had een eerste bestelling gedaan, maar de maat was niet goed. Ik heb contact opgenomen en er werd zonder problemen een nieuwe set in de juiste maat gestuurd.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je onze service zo hebt ervaren! Bedankt voor de prachtreview. Groetjes Tygo

- Den Helder
9

Fijn ondergoed. Voelt zacht en comfortabel aan

Vlotte bezorging Prima kwaliteit zacht en comfortabel.

Reactie van het bedrijf

Wat prettig dat de bezorging, kwaliteit en comfort zo naar wens zijn. Bedankt voor de mooie beoordeling en veel draagcomfort gewenst! Groetjes Tygo

- Ede
4

Te lang, geen relaxed fit

Tshirt valt veel te lang bij het standaard model. Ook is het standaard model te gevormd.
- Zwolle
9

Uitstekende ervaring

Zowel de communicatie over de bestelling als de kwaliteit van de producten stelde wederom niet teleur. Heerlijk zacht ondergoed. Eén minpuntje; de twee doosjes kwamen in een veel te grote doos, ik had wel vijf keer meer kunnen bestellen.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de mooie review en de feedback. We nemen dit uiteraard mee voor onze bezorgdienst en magazijn. Veel plezier gewenst met jouw bestelling. Groetjes Tygo

- Arnhem
8

Bamboe basics zit lekker en het bedrijf reageert snel als er iets niet goed is

Bamboe basics past goed om je lichaam je voelt er nauwelijks iets van. Ook is de klantenservice vriendelijk en zorgt dat het opgelost wordt.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je mooie woorden over onze service en producten! Wat fijn dat we tot een goede oplossing zijn gekomen. Veel plezier met je bestelling. Groetjes Tygo

- Heythuysen
10

Super

De bh s pasten zalig ..... Ook stevig zonder Beugels...echt content ...na de eerste bestelling heb ik er direct bij bestelt ..... Ook direct reclame gemaakt bij vrienden .... Ik voel me er super bij....zeer goede stof ...ademt ook goed .... Goede service alzo ..... Echt heel heel content van !!! Eén verbeteringspuntje : graag maken in alle kleuren van de regenboog aub....frisse kleurtjes graag....zachte zuurtjes kleuren .... Groetjes Ann

Reactie van het bedrijf

Meer Bamboo Basics is het beste verbeterpunt dat er bestaat. Ik zal dit doorgeven aan het inkoop team. Bedankt voor de mooie review en de feedback. Veel plezier gewenst met jouw bestelling. Groetjes Tygo

- Mol
10

zeer te vreden

de stof is heel erg zacht en fijn. zelfs na het wassen. van andere ondergoed kreeg ik uitslag. met de ademende stof van bamboo. heb ik nergens geen last meer van

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heerlijk om te dragen "en" om te wassen. Bedankt voor de 5-sterren. Groetjes Tygo

- dirksland
8

Goed. Kom er zeker terug voor meer.

Goed. Kom er zeker terug voor meer.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen! We zien je dan ook graag weer terug! Groetjes Tygo

- Houten
10

Uitstekende kwaliteit, aangenaam om dragen.

Correcte en stipte levering.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen! Heel veel plezier gewenst met je bestelling. Groetjes Tygo

- Aalst
8

Goed en snel

Makkelijk te gebruiken website Bestelling snel en keurig ontvangen

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen dat zowel het bestellen als de bestelling naar wens zijn! Bedankt voor het mooie cijfer. Groetjes Tygo

- Hendrik-Ido-Ambacht
9

heerlijk comfortabel ondergoed

Zeer eenvoudig te bestellen door duidelijke informatie op de website. Klantenservice heel goed, snelle en accurate reactie, nieuwe zending snel ontvangen. Aanrader voor iedereen om eens te proberen!

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat we je helemaal wens hebben kunnen helpen! Het is dan ook prettig om te vernemen dat de nieuwe zending ook goed bevalt. Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes Tygo

- Haarlem
8

Prima service fijn ondergoed

Prima service fijn ondergoed

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen dat het ondergoed zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review en veel draagplezier gewenst! Groetjes Tygo

- Hazerswoude-Dorp
10

Heel goed

Goede service, snel binnen.Draagcomfort is zeer goed.

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat zowel de service als het product zo is ervaren. Bedankt voor jouw mooie review en veel plezier met jouw kleding. Groetjes Tygo

- Dongen
6

Milieuvriendelijke klantvriendelijkheid kan beter

Compliment voor het draagcomfort én snelle bezorging. Echter, ihkv duurzaamheid en klantvriendelijkheid is het natuurlijk niet handig om de klant bij retouren t retourlabel zelf te laten printen ipv een QR code te sturen (milieu). Bijna niemand heeft meer een printer en bovendien moet t dan ook nog milieuonvriendelijk worden geplakt. En dan betaal je 5.50 ipv 3.90 voor een DHLretour. Kan ik m beter zelf aanmaken via de DHLapp én hoef ik niet te printen. 5 sterren als dat verbetert!

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het achterlaten van je review met deze feedback. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en een mooie oplossing kunnen regelen. Groetjes Tygo

- Haarlem
10

zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst en snelle levering

Er was op de website bij mijn bestelling een vergissing gebeurd zodat het bedrag van de waardebon niet in mindering was gebracht. Via de klantendienst is dit zeer correct rechtgezet.

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Helga, bedankt voor jouw review. Wat een mooi cijfer en wat een mooie beoordeling m.b.t. onze klantenservice. Groetjes Esmee

- Landen, België
5

Heerlijk zacht

Maar voor mij toch maar een paar uurtjes te dragen
- Hilversum
8

Prima

Ruime keuze, snelle verzending en fijne stoffen

Reactie van het bedrijf

Hi Sylvia, bedankt voor jouw review. Wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven, bedankt hiervoor. Groetjes Esmee

- Weert
18078 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.9/10

Onze reviews worden verzameld via Kiyoh. Meer informatie leest u hier.